الهه نمک بهترین جا برای آرامش

الهه نمک

یک سمت الهه نمک و در سمت دیگر دره سکوت…. یکی دیگه از شگفتی های هرمز که هر آدمی اونجا میاد جو میگیرتش.  الهه نمک بخاطر اینکه یک کوهیه 🗻 که از بلور نمک درست شده و همین بلور نمک و انرژی مثبت اون باعث میشه که اونجا یه حس خوبی داشته باشی و به آرامش برسی 🏔️ . 🧘🏼‍♀️➿🧘🏻‍♂️

بخاطر همین بلورهای نمک امواج صدا از اطراف گرفه میشه و برای همین همیشه ساکته و بهش دره سکوت میگن.

از زمونای قدیم هر کی میخواسته با خدای خودش خلوت کنه یا برای مراقبه به الهه نمک میرفته. 🧘🏼‍♀️🧘🏻‍♂️ یکی از دلایل اصلی که توریست ها عاشق هرمز میشن و برای برای چندم به هرمز میرن وجود کوههای نمکی اونه که انرژی مثبت داره و توریست ها رو به سمت خودش جذب میکنه.

امکان نداره چند ساعت تو دره سکوت بشینی ولی حالت عوض نشه. صد درصد نگاهت به دنیا قشنگ تر میشه 🏔️.

رودخانه طلا نمک زعفرانی در الهه نمک رود طلا در کجای الهه نمک قرار گرفته؟ 🏞

کف دره، رودخانه فصلی نمکی با رنگ‌های طلایی و نارنجی جریان دارد که اگر دست خود را در آن قرار دهید، به سبب اشباع بالای نمک، لایه ظریفی از بلور نمکی روی دست تان شکل می‌گیرد. یکی از دیدنی ترین بخش های این دره، یک گنبد نمکی است که با آب باران صیقل خورده و به زیبایی سر برافراشته است؛ این گنبد را با نام الهه فیروزه ای می شناسند. 🏖

دشت زعفرانی که در پایین الهه نمک در جزیره هرمز قرار گرفته ، مثل رود زرد در بین کوه ها جریان داره و شما رو با خودش به تخیلاتی از رنگ ها و نقش ها میبره. این نمک های زعفرانی جزیره هرمز به رودخانه طلا معروفن.

حال اگر دوست دارید سفری به جزیره هرمز داشته باشید و حس و حالتون عوض بشه حتما سری به صفحه رزرو تورهای هرمز بزنید و با رزرو تور مورد علاقه تان راهی این جزیره سرخ شوید.

الهه نمک ⛰️رودخانه طلا و نمک زعفرانی 🔶

نمک زعفرانی در دره های جزیره هرمز به رودخانه طلا معروفه. 🔶 وقتی بارون میاد آب رو از خاکای طلایی رنگ بالای کوه پایین میاره.  و وقتی رو نمکا میره این رودخونه طلایی رو درست میکنه. وقتی آب بارون خشک میشه این رودخونه طلایی که تو نور آفتاب برق میزنه درست میشه و یه منظره خیلی جالب و شگفت انگیز درست میکنه.🔶

نمک زعفرانی در دره های جزیره هرمز به رودخانه طلا معروف است. 🌞

الهه نمک و رود خانه طلا زعفرانی

برای بازدید از جاذبه‌های مختلف جزیره هرمز و الهه نمک می‌توانید از طریق خلیج فارس به این جزیره سفر کنید. رفت و آمد به جزیره هرمز از طریق شناورهایی که به اونها اتوبوس دریایی میگن انجام میشه. 🌊 🚢

این شناورهای بزرگ و مجلل هر یک یا دو ساعت یک‌بار از بندرعباس و جزیره قشم در ساعاتی خاص  به سمت جزیره هرمز حرکت می‌کنند. در فصل هایی که مسافران بیشتری به جزیره هرمز سفر میکنند تعداد شناورها رو افزایش میدن. 🚢

در جزیره هرمز اجازه ورود ماشین شخصی رو نمیدن و اتومبیل خودتون رو در پارکینگ اسکله پارک کنین و بعد بیاین جزیره.

برای سفر از بندرعباس و قشم به جزیره هرمز، می‌­توانید از اسکله‌های شهید حقانی و شهید ذاکری استفاده کنید. پس از رسیدن به جزیره هرمز، به تورهای  اقامتگاه ساحل سرخ بپیوندین.

پست های مرتبط

تور هرمز - همه روزه

تور روزانه جزیره هرمز【زمستان 1402】

یکی از بهترین گزینه ها برای تور جزیره رنگین کمان هرمز  سفر هوایی 🚀بیشتر بخوانید

تور هرمز

تور جزیره هرمز 【زمستان 1402】 همه روزه

تور جزیره هرمز با هواپیما و قطار از تهران، اصفهان، کرمان، شیراز، قشم و کیش

جزیره رنگین کمان هرمز رو به عنوان نگین خلیج فارس می شناسن. جزیره ای که هر کس یه بار به هرمز سفر کنه عاشقش می شه. از ساحل سرخش گرفته تا شن های نقره ای، جنگل حرا، آثار باستانی و قلعه پرتقالی ها، دره مجسمه ها، دره رنگین کمان و ….

اولین سفر به هرمز آدم رو شگفت زده می کنه و احساس می کنه که انگار به سیاره دیگه ای اومده.

الهه نمک 🏔  کوه یخی غول پیکریه که یخ اون همون سنگ نمکه. اگر روز بارونی به هرمز سفر کنی که از همه بهتر. جوی زعفرونی رو می بینی که خاک های زرد رو از روی کوه ها می شوره و با خودش روی زمین میاره. هر سال یه بار یا بیشتر از 70 رنگ مختلف جزیره در ساحل فرش خاکی درست می کنن و توریست های زیادی میان هرمز.

نقشه زیر جاهای دیدنی هرمز رو روی گوگل مپ نشو میده. این نقشه به مسافرا کمک زیادی میکنه که فاصله مکان های تفریحی هرمز رو از هتل نشون میده و مسافرا میتونن برنامه ریزی خوبی داشته باشن.



تور هتل ساحل سرخ در جزیره هرمز چه مزایایی دارد؟

1- اقامت در هتل نوساز و لوکس تمیز و ضد عفونی شده به جای خانه های بومی جزیره هرمز یکی از مهمترین مزایای تور هتل ساحل سرخ بشمار میاد. تخت خواب های راحت (بجای تشک روی زمین)، حوله های تمیز حیاط دلباز برای شب نشینی از مهمترین مزایای تور ساحل سرخ هست.

2- صرف غذاهای محلی با بهترین قیمت و کیفیت در محیط شیک، و تمیز رستوران هتل از دیگر مزایای تورجزیره هرمز هست. محیط دلباز و خنک برای شب نشینی و صرف چایی یا شام دلخواه با قیمت مناسب از دلایل محبوب شدن تورهای هتل ساحل سرخ بشمار میاد.

3- خدمات گشت دور جزیره با تور لیدر محلی و همچنین بازدید از مناطق بکر و کمتر شناخته شده جزیره هرمز مانند ماهیگیری در ساحل و ساحل شقایق های دریایی از مزایای مهم تور هتل ساحل سرخ بشمار میاد.

4- هزینه کمتر . پیوستن به تور هتل ساحل سرخ هزینه ها را تا حد زیادی کاهش میدهد. هزینه اقامت، غذا و گشت دور جزیره کمتر می شود . در عین حال کسانی که پکیج کامل تور را از ما دریافت می کنند شامل 20% تخفیف می شوند.  

تور هوایی جزیره هرمز   

کافیه خودت رو با هواپیما به بندر عباس برسونی و بعد در بندر شهید حقانی سوار شناور بشی و بیای هرمز. بقیه ش دیگه با ما. از طرف مجموعه هتل ساحل سرخ دنبالتون میایم. پکیج عالی تخفیفی برای مشتری هامون داریم. شامل سوییت های نو ساز و لوکس غذاهای دریایی خیلی خوشمزه گشت دور جزیره شب نشینی در حیاط مجموعه و…. تازه برای کسایی که بار چندم هست به هتل ما میان تخفیف بیشتر داریم.

مجموعه هتل ساحل سرخ بیش از 4 سال هست که در حال فعالیت در جزیره هرمز هست و با اضافه کردن رستوران و کرایه اتومبیل مجموعه گسترش پیدا کرده و حالا تور هرمز گردی رو برگزار میکنه.

هر شهری که هستین کافیه خودتون رو به جزیره هرمز برسونین و به مجموعه ما ملحق بشین. مسلما بهترین خاطره ها رو خواهید داشت.

توز جزیره هرمز

تور جزیره هرمز از تهران 😊

از تهران روزانه چند هواپیما و قطار برای بندر عباس هست. تازه با ماشین شخصی هم می تونین بیاین و بعد از اینکه خودتون رو به به بندر عباس رسوندین با شناور میاین هرمز. از اونجا دیگه خودتون رو به ما بسپرین. با بهترین امکانات، اتاق های تمیز، سوییت های شیک، غذاهای دریایی عالی، شب نشینی تفریحی در حیاط مجموعه و … از شما پذیرایی می کنیم. برای تور هرمز از تهران اگر کل پکیج رو از ما بگیرین تخفیف هم داریم. شب ها گشت در ساحل لاکپشت ها رو داریم که از اونجا بتونین درخشش فیتوپلانکتون های آبی رو ببینین.

تور لیدر محلی شما رو راهنمایی میکنه برای بازدید از کل جزیره، قلعه پرتغالی ها، الهه نمک، دره سکوت، دره مجسمه ها، ساحل شن های نقره ای، ساحل سرخ، غار فیروزه ای و ….

با سرویس صبحانه و غذاهای دریایی عالی برای نهار و شام در خدمت شما هستیم. مناسب ترین قیمت های گشت جزیره هرمز رو در تور و هتل ما پیدا خواهید کرد.

از تهران به جزیره هرمز با ماشین شخصی

برای سفر به جزیره هرمز از تهران ابتدا باید به بندرعباس بیاین. از تهران به بندر عباس دو مسیر هست یکی از طریق یزد هست و یکی دیگه از طریق شیراز. همینطور که در نقشه زیر میبینین مسیر تهران به بندر عباس از طریق یزد 1276 کیلومتر هست و اگر بدون وقفه بیاین 14 ساعت طول میکشه. و راهی که از طریق شیراز هست 1382 کیلومتره و 15 ساعت و نیم طول میکشه.

اکثر افراد با توجه به کوتاه بودن مسیر و بزرگراه های راحت و خوش آسفالت مسیر یزد رو انتخاب می کنن. به جزیره هرمز نمیشه ماشین شخصی برد. خودرو شخصی تون رو در پارکینگ اسکله شهید حقانی بندرعباس پارک کنین و با شناور به هرمز بیاین و به تور جزیره هرمز بپیوندین.

سفر به جزیره هرمز با قطار یا هواپیما

فاصله زمانی مسافرت با قطار از تهران به سمت بندرعباس چیزی حدود 15 ساعت و 20 دقیقه است و ایستگاه راه آهن بندرعباس تا مرکز شهر حدود 20 دقیقه فاصله داره. اگر بخواین با هواپیما بیاین فاصله هوایی تهران تا بندرعباس 1050 کیلومتر و به مدت یک ساعت و 48 دقیقه طول میکشه و بعد از آن هم حدود 20 دقیقه از فرودگاه تا مرکز شهر فاصله داره.

تور جزیره هرمز از اصفهان

تور جزیره هرمز که به نگین خلیج فارس معروفه یک سفر دلچسب به جنوب ایران بشمار می آید. در تور جزیره هرمز از اصفهان شما میتونین هفتاد رنگ خاک را یک‌جا و در یک سفر سه روزه مشاهده کنید. کافیه خودتون را با قطار، هواپیما، ماشین شخصی یا اتوبوس به جزیره هرمز برسانید و از آنجا به بعد خود را به ما بسپارید تا بهترین ها را تجربه کنید

با بهترین امکانات، اتاق های تمیز، سوییت های شیک، غذاهای دریایی عالی، شب نشینی تفریحی در حیاط مجموعه هتل ساحل سرخ و … از شما پذیرایی می کنیم. اگر کل پکیج هرمز گردی رو از ما بگیرین تخفیف 20% هم داریم. در ضمن برای تور هرمز از اصفهان برای مهمون های خاصمون تور قایق سواری دور جزیره و ماهی گیری هم فراهم می کنیم.

ساحل سرخ جزیره هرمز

 

تور جزیره هرمز از کرمان

هرمز، جزیره‌ای کوچک اما شگفت‌انگیز در جنوب بندرعباس و در شرق جزیره قشمه و به نگین خلیج فارس معروفه. این جزیره با رنگ‌ها و فرهنگ خاص بومیانش دل هر بازدیدکننده‌ای را می‌برد. کوچک بودن جزیره هرمز به زیبایی و فانتزی بودن اون کمک می کنه و اینکه این همه جاهای دیدنی و خاص همه در این جزیره کوچک جمع شدن.

شهر هرمز بسیار کوچک است اما طبیعت اعجاب‌آور جزیره سالانه گردشگران زیادی به خود جذب می‌کند. این جزیره شگفتی‌های زیادی دارد که با تور هرمز از کرمان شاید وجود حدود ۱۰۰ کانی مختلف در خاک اون تنها یکی از آنهاست.

به همین دلیل است که به آن بهشت زمین شناسی هم میگن. جالبه بدونین خاک سرخ هرمز خوراکی هم هست و از آن در غذای محلی خوشمزه به نام سوراغ استفاده می شود. ساحل سرخ، تلفیق آب‌های نیلگون خلیج فارس، دره مجسمه ها، دره سکوت و قلعه پرتغالی ها درخشش پلانکتون ها در شب از مهمترین دیدنی های جزیره هرمز هستند.

سفر به هرمز

برنامه تور

صبح روز اول – دور جزیره با موتور سه چرخ

در تور جزیره هرمز روز اول، بعد از خوردن صبحانه مسافران با موتور سه چرخ یا همان تک تک دور جزیره گشت می زنند و از جاهای دیدنی جزیره مانند الهه نمک و قلعه پرتغالی ها دیدن می کنند.

ظهر روز اول – نهار در هتل

مسافران در رستوران هتل نهار می خورند و پس از استراحت کوتاه برای گشت بعد از ظهر آماده می شوند.

عصر روز اول – موسیقی زنده در ساحل

اجرای موسیقی زنده در ساحل لاک پشت ها در جزیره هرمز همراه با عصرانه و شام در کنار ساحل. شب مجددا بازگشت به هتل دور هم نشینی و چای

صبح روز دوم – بازدید از دره رنگین کمان و دره مجسمه ها

با ماشین ون یا وانت توریستی تمام مسافران برای گشت دور جزیره برده می شوند. بازدید شامل دره مجسمه ها، دره رنگین کمان و رودخانه زعفران است.

ظهر روز دوم – نهار و استراحت در هتل

ظهر همه مسافران برای نهار و استراحت به هتل برگردانده می شوند. و پس از خوردن نهار و استراحت عصرگاهی مجددا به گشت دور جزیره می پردازند.

عصر روز دوم – بازدید از جنگل حرا

برنامه تفریحی روز دوم بازدید از جنگل حرا و قایق سواری است. تور لیدر با حوصله زیاد چند ساعت در قسمت های مختلف جنگل حرا دور می زند و توضیحات لازم را می دهد.برای صرف شام مجددا مسافران به هتل بازگردانده می شوند و پس از صرف شام برنامه شب نشینی وپذیرایی با چای و تنقلات داریم

سفر به جزیره هرمز

تور جزیره هرمز که توسط مجموعه هتل ساحل سرخ انجام می شود از صبح و صبحانه در رستوران ساحل سرخ شروع می شود تا عصر

تورهایی که توسط مجموعه هتل ساحل سرخ انجام می شود نیمه دوم سال تا 15 فروردین بصورت روزانه انجام می شود

مسافران محترم هم از بندرعباس و هم از خود جزیره هرمز می توانند به تور گشت و گذار هرمز بپیوندند.

1- صبحانه در رستوران رد بیچ جزیره هرمز

2- گشت و گذار در جزیره و بازدید از مناطق دیدنی

3- صرف نهار در رستوران رد بیچ

4- بازدید از ساحل ها و غارهای دیدنی هرمز

5- صرف عصرانه و رفتن به اسکله جهت بازگشت به بندرعباس

6- مورد 5 یا بازگشت به هتل و استراحت و اقامت در هتل ساحل سرخ

تورهای داخلی. جزیره هرمز کجاست؟ جزیره هرمز جزیره‌ای رنگی در دل استان هرمزگان است. برای دیدن هرمز دو راه پیش رو دارید؛ از بندرعباس یا قشم می‌توانید راهی هرمز …رفیت تور هرمز برای هر روز تعداد محدودی است. لذا اگر موفق به رزرو نشدید با شماره های تماس ما در ارتباط باشید. هر نفر 750,000 تومان.  قیمت تور هرمز · تور گروهی جزیره هرمز و لذت بردن از سواحل نیلگون و شفاف خلیج فارس را پیشنهاد می کنیم. · راهنمای مناسب در طول سفر : حضور حداقل یک راهنمای مناسب در …
تور جزیره هرمز آذر 1402 {لیست قیمت تور هرمز}خرید و قیمت تور هرمز با آرند تور سفر به جزیره هرمز  تور لحظه آخری هرمز  تور جزیره هرمز هوایی و زمینی  گشت در جزیره هرمز + تور جزیره هرمز.
تور قشم و هرمز هوایی و قطار (همه روزه) + قیمت تور قشم ماهبان تور· برخوردار است. در تور قشم گردی علاوه بر جزیره زیبا و بزرگ قشم که دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی است از جزیره های زیبای هرمز و هنگام نیز بازدید خواهید …قیمت تور هرمز + گشت کامل جزیره یوتوپین  خرید تورهای جزیره هرمز از یوتوپین با بهترین قیمت، لیست قیمت تور هرمز از مبدا تهران با لیدر حرفه‌ای و خدمات کامل.تور جزیره هرمز یک روزه – همراه با صبحانه و بلیط رفت و برگشت …به همین جهت چنانچه قصد رزرو این تور را دارید از یک روز قبل با ما در ارتباط باشید و شرایط جوی و آب و هوایی دریا و تردد کشتی های مسافربری به مقصد جزیره هرمز را چک …تور هرمز از تهران با هواپیما – تورهای هوایی هرمز – قیمت و تورهای لحظه آخری هرمز در علی بابا – پشتیبانی 24 ساعته.  تور جزیره هرمز با هواپیما و قطار از تهران، اصفهان، کرمان، شیراز، قشم و کیش. جزیره رنگین کمان هرمز رو به

بیشتر بخوانید

کار در سفر هرمز

کار در سفر در جزیره هرمز 🏝️

📍مجموعه هتل ساحل سرخ جزیره هرمز📍 برای تکمیل کادر خو در بخش هتل و یا رستوران کارمند خانم می… بیشتر بخوانید

به بحث بپیوندید

جستجو

اسفند 1402

  • ش
  • ی
  • د
  • س
  • چ
  • پ
  • ج
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29

فروردین 1403

  • ش
  • ی
  • د
  • س
  • چ
  • پ
  • ج
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
0 بزرگسالان
0 بچه ها
حیوانات خانگی
اندازه
قیمت
امکانات رفاهی
امکانات

مقایسه اقامتگاه ها

مقایسه